مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 13:552021-09-21پزشكي

فارس من| 14 پزشک متخصص و 6 پزشک عمومی در بیمارستان سروستان فعال هستند


سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سروستان در پاسخ به مطالبه ثبت شده مردمی در سامانه فارس من مبنی بر کمبود پزشک در بیمارستان سروستان از فعالیت 14 پزشک متخصص و 6 پزشک عمومی در بیمارستان سروستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، بیمارستان یکی از اصلی ترین اجزای نظام سلامت محسوب می شود و امروزه مراکز بیمارستانی با وجود پیشرفتی که داشته اند هنوز جوابگوی بسیاری از بیماران نمی باشند و بیمارستان شهرستان سروستان نیز از این قاعده مستثنی نیست.

اگرچه در سال های اخیر نظام سلامت توانسته است با استفاده از راهبرد مراقبت های بهداشتی اولیه به پیشرفت هایی در سطح کلی سلامت مردم و بالا رفتن شاخص های مربوط به آن برسد، اما همچنان یکی از مهم ترین دغدغه ها، دسترسی و رضایت مندی مردم از خدمات سلامتی است به همین منظور پیگیر یکی از مطالبات مردمی با عنوان بیمارستان سروستان مکانی مجهز ولی بدون پزشک متخصص در سامانه فارس من شدیم.

  در این مطالبه مردمی که عمده بحث به سمت کمبود پزشک کشیده شده است گفته شده: در درمانگاه این بیمارستان اسامی پزشک عمومی و متخصص، به بیماران این شهرستان ارائه خدمت می کنند ولی در اکثر مواقع هیچ کدام از این بخش ها فعال نیستند و یا پزشکی که از شهرهای دیگر به بیمارستان می آیند با عجله و فقط چند ساعت وقت خود را به ویزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| 14 پزشک متخصص و 6 پزشک عمومی در بیمارستان سروستان فعال هستند

فارس من| 14 پزشک متخصص و 6 پزشک عمومی در بیمارستان سروستان فعال هستند